Търсене

четвъртък, 27 март 2008 г.

Доброволни осигуровки към UWV

Каква организация е UWV?

UWV е организация към Министерството на социалните грижи в Холандия и определя правилата за задълцително осигуряване на работещите на трудов договор в страната. Всяко самоосигуряващо се лице може доброволно да се осигури за:
- болест - de Ziektewet-verzekering;
- неспособност за извършване на трудова дейност - de WIA- of WAO-verzekering;
- безработица - de WW-verzekering.
Доброволна осигуровка може да направите единствено в случаите, в които не сте задължен да се осигурявате (ако сте на трудов договор нямате право на доброволна осигуровка, понеже сте задължен да се осигурявате върху трудовото ви възнаграждение).

Доброволни осигуровки за 2008 в процент

Вид осигуровка Премия в %
WIA 6.37%
WAO 5.80%
WW 4.58%
ZW основна 6.54%*
ZW alphahulpen 5.69%*

*Ако в допълнение включите в осигуровката си WW осигуровка имате право на 0.44% отстъпка.

5 коментара:

Анонимен каза...

zdravey te.maika mı e pensıonırana v bılgariya.ako tuk v nl sı plasha osıgurovkıte moje lı sled vreme da ı davat pensıya za bolest.kakto se kazva v bılgariya TELK?BIH SE ZARADVALA AKO MI OBESNITE KAK STAVA

Анонимен каза...

zdravey te.maika mı e pensıonırana v bılgariya.ako tuk v nl sı plasha osıgurovkıte moje lı sled vreme da ı davat pensıya za bolest.kakto se kazva v bılgariya TELK?BIH SE ZARADVALA AKO MI OBESNITE KAK STAVA

BulInfo Consult каза...

Здравйте,
До колкото разбирам майка Ви е пенсионер по болест, а не за навършени години.
Има значение също и с какъв процент е трудоустроена. Ако на 100 % тя не може да извършва трудова дейност и да плаща осигуровки на базата на дохода, който получава. В този случай може да си прехвърли пенсията тук и да кандидаства за различни видове субсидии и помощи, които се отпускат от държавата на нетрудоспособни лица. За повече информация може да се обадите на телефон на UWV или да ни дадете повече подробности на емайл, за да проверим какви са възмойностите на майка ви да получава обезщетение в Холандия.
Пишете ни на bulingoconsult@gmail.com

Анонимен каза...

Zdraveite i Chestita Nova Godina!!Moqt vapros e podoben kakto na predishnata gospoja...Maika mi obache e epensioner po starost i e na 69 godini,vdovica e..zatova iskam da q vzema tyk pri men da ne esamichka v bylgaria..Kakva pensia moje da poluchava tyk i tazi ot bg moje li da q vzema tyk?Kakvi formulqri trqbva da se popylvat i kakvi pomoshti i nadbavki moje da poluchava ottyk?Blagodarq vi...

BulInfo Consult каза...

Моля обърнете се към UWV, те ще ви кажат дали е възможно майка ви да си получава пенсията в Холандия и дали има право на помощи.

Поздрави