Търсене

понеделник, 3 март 2008 г.

Какво ми е необходимо, за да регистрирам фирма?

1. Първото и най-важно нещо, което ще ви трябва, не само за регистриране на фирма е адресна регистрация.

Какво е необходимо да направите? С договора си за наем си уреждате среща в общината и се регистрирате на постоянния си адрес (ако нямате договор за наем ви трябва гарант, който гарантира че живеете при него) . След около две седмици получавате потвърждение с уведомително писмо от съответната община за това, че сте регистрирани на посоченият от вас адрес.

2. Учредяването на фирмата ви става като посетите търговската камара в общината(града) в който живеете. Носете със себе си, писмото удостоверяващо адресната ви регистрация, личният паспорт, попълнена форма за еднолична фирма и сумата от около 80 евро. Формата можете да изтеглите лично от сайта на KVK, попълването няма да ви затрудни, защото има образци на английски в същия сайт. Задължително проверете дали избраното от вас име вече не съществува в базата данни на Търговската камара. В различните общини сумата за очредяване на еднолична фирма е различно.

3. На срещата с длъжностното лице представете въпросните документи плюс документ за самоличност и вежливо отговаряйте на задаваните ви въпроси. След приключването на интервюто, заплатете дължимата сума и ще получите документа (фирменото си решение) от длъжностното лице, което ви е приело на разговор.

4. Отпразнувайте повода с приятели!

Изваждане на банкова сметка.

За да осъществявате търговска дейност ви трябва банкова сметка.
Също доста лесна процедура. Посетете локалният офис на избрана от вас холандска банка. Носете със себе си: удостоверението за адресна регистрация, личния ви паспорт и So-fi номера си (SoFi номер ще получите след като си организирате среща със служител в месния локет на IND). След попълването на данните ви от служителя на банката в рамката на около 3 седмици ще получите банковата си карта и кода си за достъп.
Ние ви съветваме да попитате за интернет баниране, защото в бъдеще това ще ви облечи изклю чително много. Услугат ще ви струва между 25 и 60 евро в зависимост от банковия пакет, който сте избрали.
Внимание: Парите ще ви бъдат изтеглени автоматично от първият трансфер който получите.

7 коментара:

Анонимен каза...

Кой формуляр от сайта на KVK се използва за регистриране на фирма?Как му е името на холандски или ако може някой линк?

BulInfo Consult каза...

Eто ви линк за формата Eenmanszaak PDF. Внасянето и, след попълване в KVK става лично. Попълва се само на холандски. Ние ви съветваме да попълните дейността си с молив, за да е лесно на интервюиращият ви служител да отстрани евентуалните грешки. Това е. Успех!
Администратор

BulInfo Consult каза...

Линка:

http://www.kvk.nl/english/traderegister/070_Forms/formstoregisteracompany/Soleproprietorshipeenmanszaak.asp

Анонимен каза...

Благодаря много за линка!Спести ми лутането из сайта.Блога е просто чудесен и автора заслужава само похвали за чудесните статии.Сигурен съм че блога ще е полезен на много хора,който не са запознати с детайли около Холандия.

BulInfo Consult каза...

Благодарим! Правим каквото ни е по силите.

Анонимен каза...

какви документи са ми необходими,ако искам да регистрирам фирма,за да работя като сервитьор или барман.Предварително благодаря!

регистрация на фирма каза...

има ли някой актуална информация към момента дали нещата са все още така или има някакви изменения - ме интересува и колко е необходимият капитал за регистрация там на ООД или ЕООД - поздрави до всички и до скоро