Търсене

неделя, 13 април 2008 г.

Работа за Вас

Представяме ви новата си инициатива Работа за Вас. Проектът ни стартира от утре (Понеделник 14.04.2008г.). Екипът ни ви предлага да се включите напълно безплатно в това начинание. Bulinfo Consult ще поеме грижата: да търси, да намира и да ви предлага работа, на холандския трудов пазар. Ние ще ви представяме пред вашите потенциални работодатели. Екипът ни ще се грижи да бъдете снабдени навреме и с достатъчно информация за всяка нова възможност. Разбира се, предлагаме и помощ за онези от вас, които ще търсят квалифицирана работа по определена специалност. Какво е нужно, за да участвате в нашата нова инициатива?
Като начало ще е нужно да изпратите на и-мейла ни свое CV (трудова биография) на английски или холандски език, телефонния ви номер и сканирано копие от учредителния документ на фирмата си в KVK (търговската камара) от общината, където е учредена фирмата ви. Разбира се, фирмата ви трябва да е действаща и да е заведена в данъчният офис под съответния данъчен номер. Това на практика изчерпва всичко от което се нуждаем като начало. Тъй като всеки случай е индивидуален, скоро след това ще потвърдим, получаването на документите ви по и-мейл и ще започнем последваща кореспонденция с вас. За всеки възникнал въпрос във връзка с новата ни инициатива Работа за Вас, можете да се обръщате към нас на нашия интернет адрес или директно по Skype.

2 коментара:

Анонимен каза...

С това ще зарадвате много от живеещите в Холандия...Аз ,все още съм в България,но както съм писал и друг път,целта ми е в скоро време да замина за Холандия и непременно ще се възползвам от вашите услуги,и ще ги препоръчам на многото приятели които имам в НЛ.

Анонимен каза...

Много се радвам,че все още има Българи,които са готови да помогнат на други Българи!Аз също все още съм в България,но искам да замина за Холандия и ще се възползвам от вашите услуги.Благодаря,че Ви има.